3 comments on “Nondescripted Notion!

  1. shahrill, sorry la kalo aku yg hang maksudkan tu. aku.. bukan x nak tegur, tapi terlalu banyak perkara yang bermain di fikiran aku. aku..

    [Ahaks. camner drama aku. jadi x? Eh, Shahrill sejak bila hg bleh perasan org ignore hg? Bukan ke slalunya hg yg x prasan org bila hg x pakai spek? LOL:]

  2. ahhaa…ok lemme tell u my secret…usually bila im in this situation, naluri aku akan sensitif dgn kehadiran org tuh dekat sekeliling aku =)…most of the time kekadang aku ada gak pretend tak nampak+)

Leave a Reply

