4 comments on “Don’t You Wish You Are A Freak Like Me?

  1. waaahhh…u have a sikit2 green eyes…huhu…since when u r using contact lens ni?….curious…hehe…slamatmenempuh alam pekerjaan deh…hehe

  2. Encik Alif..hehee. ni bukan contact lense la.. ituhasil kerja photoshop daripada seseorng. tak bc ke caption bwh profile ngan entry bwh tuh? hehee..

  3. wei.. aku lagi suka hang tulih BM… hang kan skill tulih BM.. aku cukup kenai hang dan BM lah tempat paling dasyat hang boleh mengarang.. dan hang tau mana tempat aku.. hahahaha… hang dah tak mengarang ka? aku lanie makin dasyat mengarang BI..

  4. Kecekapan!!!! Tak sangka ang meh gak kat blog aku ni. Terharu neh..hehe. Lorr, ya ka? BM tu kalao aku nak menulis mende jiwang2x..BI ni bley maki2x sket. teehe =p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s