4 comments on “Don’t You Wish You Are A Freak Like Me?

  1. waaahhh…u have a sikit2 green eyes…huhu…since when u r using contact lens ni?….curious…hehe…slamatmenempuh alam pekerjaan deh…hehe

  2. Encik Alif..hehee. ni bukan contact lense la.. ituhasil kerja photoshop daripada seseorng. tak bc ke caption bwh profile ngan entry bwh tuh? hehee..

  3. wei.. aku lagi suka hang tulih BM… hang kan skill tulih BM.. aku cukup kenai hang dan BM lah tempat paling dasyat hang boleh mengarang.. dan hang tau mana tempat aku.. hahahaha… hang dah tak mengarang ka? aku lanie makin dasyat mengarang BI..

  4. Kecekapan!!!! Tak sangka ang meh gak kat blog aku ni. Terharu neh..hehe. Lorr, ya ka? BM tu kalao aku nak menulis mende jiwang2x..BI ni bley maki2x sket. teehe =p

Leave a Reply

