27 comments on “The Ugly Alter Ego Of A Childlike.

  1. wah shahrill ni ganas juga nak tendang muka org ni..apsal Rill ni? tak baik tau..kalau tendag muka abg, terukla Rill abg kerjakan nanti…hahahahah😛

  2. Nazri Kamal = HUH????

    Aubrey = Yeah..but at least am being honest for writing the bad things abt myself. Not like some people who only focus on his/her angelic sides…It’s me. Raw and honest🙂

  3. RiLL, aku jugak dulu pernah alami bende2 mcm ni.. sume dok pakat tolak kat aku jadi pengerusi.. alasan diorang majoriti dah kawin dan mcm hang la, diorg ckp ade sense of leadership.. siap jd pengerusi PPL (pendidikan luar) lagi.. the PPL task paling semak otak & ngeri.. kekadang aku ade gak rase mcm ko about the un-credit work ni.. tapi bile pikir balik, pengalaman2 jd pengerusi ni lah byk membantu aku dlm kerja cikgu lepas posting dah sekarang ni.. guess what, once you have minor PJK, the school will officially hired u as setiausaha sukan or ketua panitia sukan.. be ready.. lagi banyak program kena propose dan rancang gune otak sendiri.. kat sekolah pun sekarang ni dah jadi trend sume cikgu2 lama akan tolak keje kat cikgu2 baru.. (p/s: next year will be my turn lak.. hehe. LOL!) well, hope you can cope well there.. take care.

  4. hang ni ganaih sgt la rill… sentap ku baca hang nk tendang2 muka org…haha!

    anyways, kita kna seswaikn diri ngan keadaan n persekitaran n ppl… kadang2 mmg kna tunjuk d other side of our self spy org tau n tak pijak kapla. tp yg lbih baik kita stay kewl n sabar….

  5. uish ko ni Rill..bior betul..bdn nampak kecik molek je..ada ati nak tendang orgg…meh aku belasah ko atas katil nak?????🙂

  6. terukla Rill abg kerjakan nanti…

    eh abg nahar nak pukul punggung tu!

    meh aku belasah ko atas katil nak?????

    Hmm… apsal komen2 kat sini semuanya berbaur sensual, yg plg musykil komen2 tu plak drpd lelaki… musykil, musykil….

  7. muzem = ye ke??? wow, pengerusi plak? hebat gak hang. Ntahlah aku pun tgk dulu la..aku xnak la jadi hentam keromo. Play the game with nice, smart but sly🙂

    pingu toha = tula.. aku kalau emosi tak kesah sepak terajang org ni🙂

    Naz = owh..YOU is a dear friend…

    nahar iskandar = errk????? tu dia…

    Apit = ko plak buang tebiat..sebelum ni tak penah lak komen2x gini😀

    Ayam Goreng Rempah = Biaserlah Ayam Goreng.. ni la gangguan2x yg selalu saya kena baik di dunia maya mahupun di dunia realiti. Tak payah musykil. Org muka jambu mcm saya mmg selalu kena camni. Biar saya tunjukkan realitinya. Tak payah musykil. Dan ingat, jari yang nak dituding BUKAN KEPADA SAYA!

    Nir = ya, thanks. Everyone is entitled to what’s rite and wrong🙂

  8. iya…berkerudung itu maknanya to veil oneself ..bertudung iya? hehee

    You have to control yourself my dear. I’m not prejudging you but merely giving you lil’ piece of advice. And by the way, siapa “Ayam Goreng Rempah”? Gayanya bagai jealous bangat sama kamu ahahah!

    Bilanya mau ke Indonesia????????

  9. hahahaha…funny bro ..:) !! Jadi isu plak Ayam Goreng Rempah bangkitkan ni…dia meluat kot tgk banyak lelaki dok ngorat Shahrill ni..hahahahahahah!!!

  10. Shahril!

    Sabaq laaa…
    KPLI sat jaaa.
    Cuma takleh nak lari dengan schedule yang pack kat situ.
    You can manage…i know.
    Take care

  11. I’ve seen that emo side before.. hahaha… aren’t we a bunch of Drama Kings and Queen of the Doncha Club? hahaha…

  12. Owhh.. dear fren ke….. ehem ehem? Hehe.. bagus la, ade tempat meluah perasaan, bro..

    Kelakar plak bila baca komen2 kat sini. Ayam Goreng Rempah tu dia mmg betul2 terkejut kot, maybe dia x tau bahawa Shahrill sbnrnya mmg dh biasa (dan dah imun) ngan komen2 daripada lelaki2 yg suka ngusik dia. Maklumlah encik/cik Ayam Goreng Rempah, jambu la katakan. Paham2 jelah…jadi x payahlah nak musykil2….🙂

  13. Nerina = owh..Indonesian called bertudung as ‘berkerudung’??? That’s a new knowledge for me🙂 pegi indonesia? Duit saya takde la..Maybe if u sponsor me !!!! *rofl*

    op Fino = hurm…I dunno about that..It’s no issue, really.. How are you?? been ages since I last heard from you😦

    eyeda = Hola gurl!!! yeah sometimes kinda stress with the schedule but yeah honestly, I am enjoying every moment immensely. Insya Allah, I didn’t make the wrong choice. I BELONG in educational, I suppose. It’s my calling..Insya Allah😛

    Kitty K8 = *rofl*!!! You know what they say = “DON’T MESS UP WITH THE DONCHA!!!” (I bet some silent readers will now want to dig up what the hell is Doncha Club?! LOL, now I myself embarrassed to think about the name🙂 Miss you guys so much, though!!!!

    naz = errk?? takder le ehem ehem..rakan dan kawan yang setia mendengar sahaja…:) Hurm..I dunno. I guess Ayam Goreng rempah means no harm…This shall be no issue, I hope!

  14. Bro, 14 dan 15 Mac aku mmg x abelebel. Serius, mmg pack aku nye weekend nanti. servis kete+kenduri kahwin+gi rumah kakak kat p.j+event bisnes member+urusan2 peribadi lain. tapi walau aper pun, weekend nanti aku roger ko bila aku ada kat putrajaya sbb those 2 days mmg aku xde kat putrajaya. kalau ada pun maybe sabtu malam tu aku ada kat sana. tapi 16 dan 17 tu ko ada lagi kat putrajaya kan? so pas aku keje leh la lepak sama

  15. Kak Scha harap shahrill kene jaga perasaan tu ye..Kak Scha pun x perfect sgt tapi yela kita manusia sama-sama ingat memperingati antara satu sama lain. Amboi, dalam gambar nanmpak Shahrill sorang je kiut kecik kat situ..yang lain sume super senior tu..🙂 Rasanya ade yg dah baya kak Scha tu ..hehe

  16. Naz = oh la ye ke? Ok kot..but on 17th March tu my flight is on 8.10 PM so impossible jumpak ptg la kot. Maybe on Monday evening bleh kot..

    Puteri hang Li Po = tq Kak scha…🙂

    Perlari Rumah Kuning = erk????? ye saya pelajar IPDA. u ni pelajar IPDA gak ke? mcm mana jumpa blog sy ni…?

  17. whoa, never know u cud experience the PMS mood swing! LMAO!!! (abesla tendangan dia melayang kt muka aku plak). Aku ingat dh takde emo-emo dh skrg tp rupanya still ada lg. Lg satu, jgn le percaya sgt horoskop2 nih. Khurafat kan? YOu are who you want to be bukannya ‘destined by’ bulan,bintang kejora ke venus ke saturn ke. ok bro? Chill…..

  18. nzard = erk??? TQ sis😛 ahhaha, of course I don’t believe the superstitious stuffs. It’s just fun to affiliate the personalities with the astrological thingies🙂

  19. err u do have ur temper. although we all have our moments of losing it. i did sometimes, but not to your extend. i sikit2 je dah rasa bersalah giler babak. pas tu simpan dalam hati, memakan diri, sedih, ended up menangis and feeling better the next day! haha… well yeah maybe u should try to control them better in the near future. i learnt to be silent and quiet whenever i am pissed!

  20. Tue la..kena kontrol sket emo ko ni bro..kalau pompuan lain le bleh arr emo-emo. Dtg period ke? Hahahahahahaaha!!!!!!!

Leave a Reply

