13 comments on “In Spite of “Sewel”& “Tak Reti Adab” (Trying To Be A Good Moslem, Masya Allah!)

  1. Sabar Rill….Yang penting Rill dah minta maaf kan? Itu hak dia dengan Allah SWT…sesama manusia Rill dah cuba kan? Dia nak berdendam itu belakang kira dia dengan Allah SWT. Hati yang hitam memang susah maafkan orang…Hati yang bersih cepat tersentuh kalau menyinggung orang. Ingat-ingat lah.

    Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin🙂

  2. All : terima kasih. Mungkin bagi kawan tu, persahabatan ni tak bermakna apa2 sbb kami baru kenal. tapi tulah, saya ni jenis kalau sekali berkawan akan cuba menyelamatkan persahabatan. tapi mungkin dia dah salurkan semua kemarahan, dendam, amarah dan meluat dia yang dipendam selama ni ke dalam insiden ini.

    Saya dah jernihkan hati saya tak ada dendam apa2 dengan dia. Lagipun, memang nasihat orang alim kata tak apa kalau orang itu nak keras hati sebab itu dia dengan Allah SWT. Yang penting saya dah mintak maaf rasanya lebih 20 kali mencuba. Alhamdulillah🙂

  3. Wow! I never thought you have 3!!!! Do i know? Ha ha! kepoh je kan? Selamat hari raya and maaf zahir batin to you. Sorry for all my wrong doings that made you hurt or anything under the sun…take care

  4. I am amaze with what you did! Kudos to you Shahrill Ramli! You have a kind soul…. no wonder everyone loves you!

  5. You are so sweet and kind person… I am sure you will have a lot of other people who treasure you more..cheers mate

  6. naza : insya Allah…TQ. It’s OK..I now honestly don’t give a damn about tis since it isn’t MY fault.

    He was the one making drama and it is he who is supposed to seek my forgiveness. But YES like I reiterated before this, I am trying to be a good Moslem by bending my ego. Him? maybe he is proud being a Moslem with ego. It’s not my business…… Alhamdulillah for me!😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s